مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-01پزشكي

اهمیت تغذیه نوزاد با شیر مادر در دوران همه گیری کرونا


معاون علوم پزشکی گیلان، حمایت از تغذیه با شیر مادر را یک مسئولیت مشترک همگانی دانست و یادآور شد: در همه گیری کرونا جدایی مادر و نوزاد اتفاق می افتد، - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، حمایت از تغذیه با شیر مادر را یک مسئولیت مشترک همگانی دانست و یادآور شد: در همه گیری کرونا جدایی مادر و نوزاد اتفاق می افتد، اما مادر و نوزاد باید در کنار هم باشند، زیرا تغذیه با شیر مادر بی خطر است و از مرگ و میر نوزادان جلوگیری میی کند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، همزمان با فرارسیدن هفته جهانی تغذیه با شیر مادر، بر تامین سلامت نسل آینده با حمایت از تغذیه کودکان با شیر مادر تاکید کرد و گفت: شیر مادر یکی از اساسی ترین موارد تامین کننده سلامت کودکان است.

وی با بیان اینکه حمایت از تغذیه با شیر مادر یک مسئولیت مشترک همگانی است، افزود: این امر به تضمین بقا، سلامتی و رفاه فرزندان و خانواده های آنها کمک می کند و در دستیابی به اهداف توسعه پایدار نقش کلیدی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر شرایط زندگی، عنوان کرد: طی همه گیری کووید19 تغذیه کودک با شیر مادر تحت تاثیر مثبت و منفی آن قرار گرفته؛ به طوری که این همه گیری مانع ارائه خدمات مادر و کودک و بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تغذیه نوزاد با شیر مادر در دوران همه گیری کرونا

اهمیت تغذیه نوزاد با شیر مادر در دوران همه گیری کرونا